"Hei olen Edla Holgerintytär,asun Holgerin mäellä Huiskulassa ja olen horoskoopiltani Neitsyt.Ainiin unhodin sanoa että sain tavoiteeksi perhe tavoitteen".Nyt kun esittely on hoidettu menen tekemään ruokaa "Löydän varmaan helposti itselleni miehen kun osaan kokata hyvin ja pidän kotitöistä"Minä mietin samalla kun pilkoin paprikaa lihavoileipääni varten.
135908.jpg
Kun olin saanut syötyä päätin lähteä Vaatehuoneelle etsimään miestä itselleni. Aluksi en miestä löytänyt mutta löysin kyllä juhlapuvun,yhtäkkiä  komea mies(nenästä riippumatta) tuli kysymään: "Neiti hyvä, mikä hattu sopisi takkiini"?."tuo ruskea". ja samantien paumautin että voisiko hän tulla minun luokseni treffeille.
Mies ilmeisesti päätti tulla koska hän esitti itsensä Benjamin Lohelaksi, ja Minä kerroin myös oman nimeni.Benjaminin mielestä nimeni oli kaunis.135910.jpg
Kun hän tyli luokseni olin päättänyt että hänestä tulisi lasteni isä, joten hurmasin häntä parhaani mukaan.Ja onnistuin siinä myös nimittäin Benjamin oli heti pusuttelemassa :)
 135911.jpg
Ilta meni hienosti,ainakin mielestäni koska pääsimme jo kuhertelemaan sängylläni(jossa ei ole mitkään parhaimmat jouset).
135913.jpg
Kun olimme kuherrelleet hetken Benjamin kysyi että haluaisinko hänen kanssaan naimisiin ja kihloihin?.Minä vastasin samantien että "kyllä,rakkaani". Rupesimme suunnittelemaan häitä samantien,kumpikin halusi vieraita ja kakun. Päätimme myös että häät pidetään jo huomenna Benjamin töiden jälkeen.Niin ja päätimme myös että minä "kosisin"
135930.jpg
Kun olin kosinut, suutelimme hääkatoksemme alla,"voi että se oli ihanaa" ajattelin ainakin minä...
135935.jpg
Kun olimme suudelleet menimme leikkaamaan hääkakkua, minä polkaisin ensin joten määrään talossa :)
"Kakku oli todella hyvää" kuiskasi Benjamin minun korvaani ja minä kuiskasin takaisin: "rakas,milloin lähdemme häämatkalle?" ja suutelin häntä korvaan.135937.jpg
Vieraat eivät päästäneet meitä häämatkalle ennen kuin olemme nauttineet häämaljat,kun olimme juoneet maljat hääauto tulikin jo.Me heitimme hyvästit vieraille ja lähdimme.135938.jpg

135941.jpg
Kun tulimme hää matkalta takaisin kotiin nautimme vielä ruuat yhdessä(valmisateriat,miten noloa)
Ja ensi osassa näette mitä teimme ruokailun jälkeen ja sen seuraukset ;)